Rafranz David: Co je Digital Learning Day

přidáno: 8. 2. 2016 9:25, autor: Pavlína Hublová   [ aktualizováno 8. 2. 2016 9:25 ]
Když opakovaně vysvětluji, proč a jak se zapojujeme do Digital Learning Day, zdůrazňuji především smysluplnost zapojených technologií a rozvoj prezentačních dovedností žáků. Rafranz David ve svém příspěvku na blogu CUE shrnuje svými slovy, co z pozice moderátorky letošního DLD vnímá jako hlavní cíl všech ročníků.

Samozřejmě vidí, že za těch 5 let jsme udělali velký pokrok v integraci moderních technologií, ale jedním dechem dodává, že ne všichni (učitelé i žáci) mají dostatečný přístup k technice a jejímu smysluplnému využití. A proto mají akce typu DLD stále ještě smysl (a já dodávám, že ještě nějaký ten rok mít budou).

Velmi často skloňovaným slovem v příspěvku R. David je slovo inspirace. Jsem ráda, že zde jsme zcela ve shodě - i proto svou akci nejen vysíláme online, ale také dáváme veřejně k dispozici záznam. Doufáme tak, že zaujmeme nejen třídy a učitele, kteří se účastní aktivně, ale také ostatní učitele, kteří (ať už náhodně, nebo cíleně) zhlédnou záznam některého našeho vysílání.

Koneckonců inspirace je heslem našeho celého snažení. A stejně jako R. David věříme, že využívání technologií ve výuce je jedním z těch správných kroků ke zlepšení vzdělávání:

"When Digital Learning Day comes to a close, my hope is that what people take away isn’t just a hashtag but a push to consider what we believe about learning and a drive to make sure that the opportunity to create and learn with accessible technology isn’t an afterthought but a right for every student and teacher, regardless of zip code." [1]
Váš inspirativní tým GEG Učte s námi

PS: Pokud jen trochu vládnete angličtinou, jistě pro vás bude přínosem podívat se na některé rozhovory s hosty, které (nejen) R. David připravuje v rámci aktivit Digital Learning Day. Více na oficiálním webu: http://www.digitallearningday.org/.

Citace:

Davis, R. (2016). What Is Digital Learning Day 2016 - CUE Blog. [online] CUE Blog. Available at: http://blog.cue.org/dld_2016/ [Accessed 7 Feb. 2016].
Comments